مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-03اجتماعي

توافق پلیس و شهرداری برای ارتقای فرهنگ انسان محوری در فضاهای شهری


در نشست میان پلیس راهور تهران بزرگ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، بر ضرورت ارتقای فرهنگ انسان محوری در فضاهای شهری تأکید شد.

- در نشست میان پلیس راهور تهران بزرگ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، بر ضرورت ارتقای فرهنگ انسان محوری در فضاهای شهری تأکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که جمعی از مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ نیز حضور داشتند، ضمن ارائه گزارشی از آخرین دستاوردهای طرح 500 کیلومتری بهسازی معابر پیاده رو و احداث مسیرهای دوچرخه، راهکارهای گسترش همکاری ها در خصوص اقدامات عمرانی مدیریت شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

صبوری در بخشی از این نشست با بیان آنکه تهران برای ایجاد فرصت مکث و کاهش هیجان های منفی زندگی شهری نیازمند پیاده روهایی مناسب برای همه شهروندان است، تاکید کرد: ارجحیت بخشیدن به انسان محوری در مقابل خودرومحوری، نه فقط به معنای انتخاب مدهای حمل و نقلی پاک برای شهر تهران و گسترش قلمروی عمومی شهروندان بلکه به مثابه برگزیدن سبکی متفاوت از زندگی شهری است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش برای تغییر سبک زندگی شهروندان و جلوگیری از غلبه بیشتر خودرو بر فضاهای شهری پایتخت نیازمند هم اندیشی و همکاری نزدیک تمام نهادهای ذیربط است، یادآور شد: معاونت فنی و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق پلیس و شهرداری برای ارتقای فرهنگ انسان محوری در فضاهای شهری

توافق پلیس و شهرداری برای ارتقای فرهنگ انسان محوری در فضاهای شهری