مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-03سياسي

فعالیت کولبران در مناطق مشخص شده مشکلی ندارد/ تردد در مناطق ممنوعه خط قرمز پلیس است


کولبران اگر براساس نیاز خودشان در مناطق مشخص شده فعالیت کنند، مشکلی پیش نخواهد آمد اما اگر در مناطق ممنوعه ترددی صورت گیرد براساس مصوبات قانون، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس نشست تعاملی مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با فرمانده نیروی انتظامی، پیش از ظهر امروز با حضور نمایندگان مذکور، جمعی از معاونان پلیس های تخصصی، فرمانده انتظامی و مرزبانی کرمانشاه در ستاد ناجا برگزار شد.

سردار حسین اشتری ضمن تشکر و قدردانی از نمایندگان و فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به دلیل زحماتی که در اجرای فعالیت های خود دارند، اظهار داشت: برگزاری اینگونه جلسات به طور حتم باعث هماهنگی بیشتر و ارتقاء نظم و امنیت در استان کرمانشاه می شود.

فرمانده نیروی انتظامی خطاب به نمایندگان استان کرمانشاه، گفت: صبحت های مطرح شده در این جلسه نشان دهنده اشراف شما عزیزان به تنگناها، آسیب ها و چالش ها در اجرای ماموریت های پلیس است؛ از سوی دیگر با توجه به مرزی بودن و اهمیت استان کرمانشاه باید جایگاه سازمانی این استان در حوزه های مرزی و انتظامی ارتقاء یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه کولبران به دنبال معیشت خود هستند، تصریح کرد: در این رابطه خلاء های قانونی وجود دارد و نیاز است با تعامل، راهکارهای قانونی و کارشناسانه ای در خصوص حل مشکلات کولبران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت کولبران در مناطق مشخص شده مشکلی ندارد/ تردد در مناطق ممنوعه خط قرمز پلیس است

فعالیت کولبران در مناطق مشخص شده مشکلی ندارد/ تردد در مناطق ممنوعه خط قرمز پلیس است