مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:202020-08-03سياسي

قابلیت های معدنی مس وطلای اهر و هریس مورد توجه وزارت صمت قرار گیرد


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه ویژه وزارت صمت به قابلیت های معدنی شهرستان های اهر و هریس تاکید کرد.

- احمد محرم زاده در گفت و گو با فارس در اهر،  ارسباران را یکی  مناطق مهم معدنی کشور عنوان کرد که با وجود استعدادهای بالقوه در منابع زیر زمینی به خصوص  طلا و مس متاسفانه در گذشته مورد بی مهری قرارگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه همچنان که در استان کرمان از امکانات و مزایای مس سرچشمه  شهرستان های استقرار کارخانجات معادن و شهرهای همجوار بهره مند شده و استانداری کرمان نیز طی مصوبه ای بر این امر صحه گذاشته و عملیاتی کرده اند در استان ما نیز در جهت تحقق عدالت، این امر باید محقق شود.

این نماینده مجلس افزود باید شرکت مس آذربایجان به معنای واقعی  هویت واقعی خود را پیدا کند و در تمامی شهرها و مناطقی که عملیات اکتشافی و استخراجی مس در آنها وجود دارد به  امکانات زیربنایی  و برای تقویت و توسعه معادن چه در حوزه طلا و چه در حوزه مس توجه ویژه شود نایب رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی یکی آیتم های مهم توسعه شهرستان اهر را توجه به زیر ساخت های معدنی و بهره مندی عادلانه از امکانات و مزایای استخراج  و اکتشاف آنها عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت های معدنی مس وطلای اهر و هریس مورد توجه وزارت صمت قرار گیرد

قابلیت های معدنی مس وطلای اهر و هریس مورد توجه وزارت صمت قرار گیرد