مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-03اجتماعي

آمار خودکشی سمنان در قیاس با دیگر استان های کشور قابل توجه نیست


معاون استاندار سمنان بابیان اینکه آمار خودکشی سمنان در قیاس با دیگر استان های کشور قابل توجه نیست، گفت: سابقه دینی و اخلاقی مردم منطقه در این کاهش مؤثر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خجسته پور بعدازظهر دوشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه آمار خودکشی سمنان در مقایسه با دیگر استان های کشور قابل توجه نیست، ابراز داشت: اگرچه آمارها از کاهش آمار خودکشی در استان سمنان حکایت دارد اما معتقدیم حتی یک مورد خودکشی در استان زیاد است.

وی ضمن بیان اینکه برای به صفر رساندن تعداد خودکشی باید از راهکارهای مختلف با همکاری سایر بخش ها برای مقابله با آن اقدام کرد، افزود: دراین بین باید گفت سابقه دینی و اخلاقی مردم استان سمنان در کاهش آمار خودکشی استان سمنان تأثیرگذار بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه بر اساس طرح تقسیم ملی، طرح مقابله با آسیب اجتماعی خودکشی بر عهده دانشگاه های علوم پزشکی است، ابراز داشت: این مهم می طلبد که دستگاه های مرتبط نیز با برنامه ریزی اصولی در کنار این دانشگاه ها برای انجام وظایف خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار خودکشی سمنان در قیاس با دیگر استان های کشور قابل توجه نیست

آمار خودکشی سمنان در قیاس با دیگر استان های کشور قابل توجه نیست