مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:002020-08-03سياسي

آب هست اما تدبیر نیست/ داستان بی آبی شهر ایلام و پاسکاری متولیان امر


قطعی های مکرر آب با وجود پر آبی سدها و نبود مشکل آب در استان ایلام، نارضایتی شهروندان را پی داشته است این در حالی است که مسوولان جهت رفع مسوولیت تلاش می کنند.

- قطعی مکرر آب در شهر ایلام طی هفته های گذشته که نارضایتی شهروندان را در پی داشت سبب شد امام جمعه شهر ایلام به این مساله ورود کند و در این باره تذکرات لازم را به نهادهای ذی ربط بدهد.

مدیریت آب و فاضلاب استان ایلام در دیدار با امام جمعه شهر ایلام، استفاده شهرداری از آب شرب برای آبیاری فضای سبز را ازجمله دلایل اصلی افت فشار و قطعی های هفته های گذشته عنوان کرده است؛ درحالی که مدیریت آب و فاضلاب استان ایلام پیش از این شکستگی های پی درپی انشعابات در سطح شهر را دلیل اصلی این قطعی ها عنوان کرد.

بی شک، بی توجهی به زیرساخت های شهر ایلام و سو مدیریت در ادارات مختلف از دلایل اصلی این قطعی هاست؛ صرف نظر از بهانه تراشی ها در خصوص بروز مشکلات و قطعی آب در شهر ایلام، آبیاری فضاهای سبز با آب شرب در شرایط حساس کنونی که در اقصی نقاط کشور با کمبود آب مواجه هستیم، می تواند سبب ایجاد مشکلات بیشتری در سال های آینده شود.

باتوجه به این که در برخی مناطق شهر ایلام قنات هایی وجود دارد که آب آن ها بلااستفاده هدر می رود، شهرداری شهر ایلام می تواند از آب قنات های مذکور جهت آبیاری فضاهای سبز در شهر ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب هست اما تدبیر نیست/ داستان بی آبی شهر ایلام و پاسکاری متولیان امر

آب هست اما تدبیر نیست/ داستان بی آبی شهر ایلام و پاسکاری متولیان امر