مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-03اقتصادي

23 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به زندانیان استان سمنان پرداخت شد


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه توانمندسازی خانواده های زندانیان در دستور کار است، گفت: 23 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زندانیان از سوی کمیته امداد سمنان پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد بعدازظهر دوشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه طی یک سال گذشته 23 میلیارد ریال در قالب طرح های مختلف برای اشتغال زندانیان نیازمند از سوی کمیته امداد پرداخت شده است، ابراز داشت: تلاش شد تا با تحت حمایت قرار دادن این افراد از آسیب های اجتماعی متوجه آن ها پیشگیری و ضمن آن این خانواده ها نیز توانمند شوند.

وی ضمن بیان اینکه طی بازده مذکور 11 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی در استان برای خانواده های زندانیان پرداخت شد، افزود: این تسهیلات منجر به اشتغال برای افزون بر 60 نفر در استان سمنان شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه طی یک سال گذشته 688 نفر از خانواده های زندانی در استان سمنان تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند، ابراز داشت: بسیاری از خانواده های زندانیان، از نخبگان قرآنی و فرهنگی هستند که باکارهای آموزشی برای اعتلای جایگاه این عزیزان تلاش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به زندانیان استان سمنان پرداخت شد

23 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به زندانیان استان سمنان پرداخت شد