مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 10:502020-08-03اقتصادي

تست های 90 دقیقه ای کرونا، سرعت بیماریابی را افزایش می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ هنکاک افزود: میلیون ها بسته تست کووید 19 که می تواند ویروس کرونا را در مدت 90 دقیقه تشخیص و ردیابی کند، - مت هنکاک وزیر بهداشت انگلیس روز دوشنبه گفت که تست های تازه 90 دقیقه ای، دستیابی کشورش را به توانایی اجرای روزانه نیم میلیون آزمایش ویروس کرونا تا پایان اکتبر، سریع تر و ساده تر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ هنکاک افزود: میلیون ها بسته تست کووید 19 که می تواند ویروس کرونا را در مدت 90 دقیقه تشخیص و ردیابی کند، در ماه های آینده برای بالابردن ظرفیت به بیمارستان ها، آسایشگاه ها و آزمایشگاه های تشخیص پزشکی در اختیار آنان قرار داده خواهد شد.

این بسته ها شامل پنج میلیون و 800 هزار تست دی ان ای و 450 هزار پد نمونه برداری اجرای تست است.

به گفته هنکاک، انگلیس در مسیر اجرای روزانه نیم میلیون تست تا پایان اکتبر قرار دارد، اما تا آن هنگام فناوری هایی مانند اینها، رسیدن به این هدف را تسهیل می کند.

گفتنی است به رغم دانسته های ناچیز بشر در برابر نادانسته های ویروس عجیب کرونا، رقابت جهان در رقابت دستیابی و تولید دارو و واکسن کووید-19 و امید ها برای ریشه کن شدن این بیماری از یک سو و نگرانی ها از احتمال توزیع ناعادلانه این واکسن میان کشور های مختلف از سوی دیگر، به چالش سیاسی دولتمردان و دغدغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست های 90 دقیقه ای کرونا، سرعت بیماریابی را افزایش می دهد

تست های 90 دقیقه ای کرونا، سرعت بیماریابی را افزایش می دهد