مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-03بين الملل

واکسن کرونا به صورت عادلانه بین کشورها توزیع می شود


سازمان بهداشت جهانی ازتحقیقات ساخت واکسن کرونا حمایت می کند و تلاش براین است واکسن ساخته شده و بین کشورهای عضو سازمان ملل متحدبه صورت عادلانه توزیع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کریستف هاملمن ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انسان های بسیاری به علت بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند، اظهار کرد: تمهیداتی در سازمان بهداشت جهانی برای نجات جان انسان ها اندیشیده شده اما هنوز دنیا درگیر این اپیدمی است.

وی بابیان اینکه بعد از چین یکی از کشورهایی که ابتلاء در آن بالا بود ایران است و همزمان ایتالیا و کره جنوبی نیز درگیر بودند و فازهای مختلفی را در این کشورها تجربه کردیم، گفت: برای رعایت اصول بهداشتی در این کشورها تلاش های زیادی انجام شد.

نماینده سازمان بهداشت جهانی با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی ایران از اولین کشورهایی بود که کرونا را تجربه کرد و به همین دلیل اقدامات زیادی در این کشور برای مقابله با کرونا انجام شده است، افزود: کشورهای مختلف در راستای مقابله با کرونا از یکدیگر یاد می گیرند و تجربیات بسیاری را می توان از ایران آموخت.

ابعاد کنترلی این بیماری توسط سازمان جهانی بهداشت ارائه، تدوین و عملیاتی شده است هاملمن با بیان اینکه ابعاد کنترلی این بیماری توسط سازمان جهانی بهداشت ارائه، تدوین و عملیاتی شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن کرونا به صورت عادلانه بین کشورها توزیع می شود

واکسن کرونا به صورت عادلانه بین کشورها توزیع می شود