مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 10:352020-08-03سياسي

2 هفته پرحاشیه در جنگل های آقمشهد و یک تودیع و معارفه


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران در منطقه ساری پس از حدود دو هفته پرحاشیه در این استان که در خصوص وقف 5600 هکتار از جنگل های آقمشهد ساری مطرح شده، - ایسنا/مازندران مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران در منطقه ساری پس از حدود دو هفته پرحاشیه در این استان که در خصوص وقف 5600 هکتار از جنگل های آقمشهد ساری مطرح شده، فردا سه شنبه، جای خود را به مدیرکل اسبق منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر، خواهد داد.

بر این اساس، سیدمحسن موسوی تاکامی پس از حدود 27 ماه، جای خود را به اسحاق عطایی خواهد داد.

عطایی که در سال 90 به عنوان سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر منصوب شده بود، فوق لیسانس رشته جنگل است و تجربه حضور در بخش های نظارت طرح، ریاست اداره منابع طبیعی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تنکابن را دارد.

این انتصاب در حالی صورت می پذیرد که اداره کل منابع طبیعی مازندران در منطقه ساری، حدود دو هفته با حواشی مربوط به وقف 5600 هکتار جنگل های آقمشهد ساری دست و پنجه نرم می کند و شائبه های زیادی را به وجود آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین تکریم و معارفه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری، فردا سه شنبه 14 مردادماه، از ساعت 10 صبح در محل اداره کل منابع طبیعی مازندران - ساری برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هفته پرحاشیه در جنگل های آقمشهد و یک تودیع و معارفه

2 هفته پرحاشیه در جنگل های آقمشهد و یک تودیع و معارفه