مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 10:202020-08-03فرهنگي

برگزاری نشست «کرونا و تحولات فرهنگی» در فضای مجازی


دومین نشست از سلسله نشست های «کرونا و تحولات فرهنگی» با عنوان «قلمرو روابط فرهنگی بین المللی؛ فرصت ها و چالش ها» با حضور وزیر ارشاد در فضای مجازی برگزار می شود.

- دومین نشست از سلسله نشست های کرونا و تحولات فرهنگی با عنوان قلمرو روابط فرهنگی بین المللی؛ فرصت ها و چالش ها با حضور وزیر ارشاد در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان با هدف تحلیل و بررسی تاثیر اپیدمی کرونا بر روابط فرهنگی بین المللی، نخستین وبینار از سلسله نشست های کرونا و تحولات فرهنگی را با عنوان قلمرو روابط فرهنگی بین المللی؛ فرصت ها و چالش ها با سخنرانی سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و عباس مرتضی وزیر فرهنگ جمهوری لبنان و جمعی از صاحب نظران برگزار می کند.

در این وبینار که چهارشنبه (15 مردادماه) از ساعت 15:30 به وقت تهران به صورت زنده از لبنان پخش خواهد شد، الهذیلی استاد ادبیات و تمدن فرانسه در چهارچوب موضوع تاملات مفهمومی درباره عصر جهانی سازی پساکرونا، هیلانه عطاءالله عضو اتحادیه نویسندگان فلسطین_سوریه_ درباره موضوع اپیدمی کرونا و قلمرو روابط فرهنگی بین الملل و طلال عتریسی نویسنده، پژوهشگر و استاد علوم اجتماعی لبنان در قالب موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست «کرونا و تحولات فرهنگی» در فضای مجازی

برگزاری نشست «کرونا و تحولات فرهنگی» در فضای مجازی