مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-03بين الملل

طغیان یک گروه یمنی در جنوب علیه توافقنامه ریاض


یک گروه یمنی مخالفت خود را با هرگونه توافقنامه ای که در آن درخواست جدایی جنوب یمن نقض شود یعنی توافقنامه ریاض که میان دولت مستعفی و شورای انتقالی جنوب به امضا رسید، - یک گروه یمنی مخالفت خود را با هرگونه توافقنامه ای که در آن درخواست جدایی جنوب یمن نقض شود یعنی توافقنامه ریاض که میان دولت مستعفی و شورای انتقالی جنوب به امضا رسید، اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه الجزیره، حسن باعوم، رییس شورای عالی جنبش انقلابی آزادسازی و استقلال جنوب با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در فیسبوک مخالفت خود را با هر گونه توافقنامه و یا طرحی که در آن خواسته های مردم (ساکنان جنوب) برای داشتن کشوری مستقل برآورده نشود، اعلام کرد.

باعوم اظهار کرد: از رهبران جنبش در تمامی استان های جنوبی خواستیم فعالیت انقلابی خود را تشدید کرده و کمیته هایی برای رایزنی با تمامی رهبران جنوب از جمله رهبران نظامی و آکادمیکی که به آزادسازی و استقلال باور دارند، تشکیل دهند.

او با اشاره به شورای انتقالی جنوب که تحت حمایت امارات قرار دارد، گفت: این اقدام برای تشکیل صفوفی جهت مقابله با کسانی انجام می شود که حق جنوب را نقض می کنند.

موضعگیری شورای عالی جنبش انقلابی آزادسازی و استقلال جنوب که از نفوذ سیاسی به ویژه در استان های عدن و حضر موت برخوردار است، نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طغیان یک گروه یمنی در جنوب علیه توافقنامه ریاض

طغیان یک گروه یمنی در جنوب علیه توافقنامه ریاض