مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-03سياسي

باید جلوی موازی کاری در کمک های مومنانه گرفته شود


نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به لزوم ایجاد دبیرخانه دائمی «مدیریت واحد و نظارت بر منابع» در همدان گفت: باید جلوی موازی کاری در کمک های مومنانه گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در نشست هماهنگی کمک های مومنانه با بیان اینکه در مرحله اول این رزمایش با موازی کاری هایی در بین نهادهای مختلف مواجه بودیم اظهار کرد: در این مدت همه مجموعه ها درصدد امدادرسانی و کمک بودند اما مشکل اصلی در هدفمند نبودن این کمک ها بود.

وی افزود: در استان نیازمند مدیریت واحدی برای نظارت بر منابع موجود هستیم که نهادهای حمایتی در کنار وظایف مختص به خود، به صورت منسجم می توانند در این مرکز فعالیت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه در کنار تشکیل این مجموعه باید دبیرخانه دائمی نیز برای مدیریت کارها تشکیل دهیم گفت: همه نهادها و افرادی که توانایی کمک در این حوزه را دارند می توانند جزو اعضای این قرارگاه باشند.

وی تصریح کرد: از آنجایی که ممکن است در سال های بعد هم با مشکلات دیگری مواجه شویم، بهتر است که این دبیرخانه به صورت دائمی کار خود را آغاز کند تا مدیریت بهتری اعمال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید جلوی موازی کاری در کمک های مومنانه گرفته شود

باید جلوی موازی کاری در کمک های مومنانه گرفته شود