مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 09:502020-08-03بين الملل

اسناد محرمانه از تلاش های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک سری اسناد محرمانه متعلق به دولت سعودی افشا شده است که نشان می دهد استراتژی عربستان در یمن مبتنی بر تجزیه این کشور از طریق حمایت از نهاد های مختلف به منظور ابقای طرف های قبیله ای و سیاسی در یمن، - اسناد محرمانه از تلاش های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر شبکه ماهواره ای الجزیره اسنادی محرمانه از دولت سعودی افشا کرده که بیانگر تلاش طولانی مدت عربستان ــ حتی قبل از آغاز جنگ ویرانگر آن ضد یمن ــ برای تجزیه این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک سری اسناد محرمانه متعلق به دولت سعودی افشا شده است که نشان می دهد استراتژی عربستان در یمن مبتنی بر تجزیه این کشور از طریق حمایت از نهاد های مختلف به منظور ابقای طرف های قبیله ای و سیاسی در یمن، همراه با تحریک برخی نیرو ها علیه نیرو های دیگر در راستای منافع ریاض بوده است.

این اسناد متعلق به بعد از سال 2011 تا 2015 یعنی زمانی که عربستان حمله نظامی خود ضد یمن را آغاز کرد٬ بوده است و نشان می دهد که اطلاعات عربستان همه برنامه های جنبش انصارالله و مناطق تحت سیطره و انبار های تسلیحاتی آن را تحت نظر داشته است.

این اسناد که توسط کانال ماهواره ای الجزیره افشا شده است نشان می دهد که موضع عربستان در قبال نیرو ها و شخصیت های جدایی طلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد محرمانه از تلاش های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر

اسناد محرمانه از تلاش های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر