مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-03سياسي

اجرای طرح«استقرار روحانیون» در سطح 62 روستای ایلام


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: در سطح 62 روستای ایلام، طرح استقرار روحانیون اجرا شده و این امر مهم از مهم ترین برنامه های سازمان محسوب می شود.

- حجت الاسلام والمسلمین محمد فتاحی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: این سازمان به منظور حمایت از مردم مناطق محروم و در راستای ترویج فعالیت های فرهنگی با مشارکت بنیاد علوی درسطح استان فعالیت های فرهنگی مضاعفی اجرا خواهد کرد.

وی در ادامه از فعالیت های فرهنگی و تبلیغی به صورت ویژه در دو شهرستان هلیلان و ملکشاهی خبرداد و گفت: در راستای اجرای طرح  استقرار روحانیون با مشارکت بنیاد علوی 10 نفر روحانی در مناطق روستایی این شهرستان ها مستقر خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام، اظهار کرد: در حال حاضر در سطح 62 روستای ایلام این طرح اجرا شده و این امر مهم از مهم ترین برنامه های سازمان محسوب می شود.

وی بیان داشت: علاوه بر انجام فعالیت های فرهنگی و مذهبی توسط روحانیون پیگیری مسائل و مشکلات منطقه مشارکت در طرح های اقتصادی و جهادی شناسایی استعدادها و فعال کردن گروه های جهادی در سطح شهرستان و روستا به منظور شتاب گرفتن طرح های عمرانی اقتصادی و کشاورزی در منطقه انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح«استقرار روحانیون» در سطح 62 روستای ایلام

اجرای طرح«استقرار روحانیون» در سطح 62 روستای ایلام