مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-03فرهنگي

اکران اینترنتی «من قدیمی هستم» و «چندش» در «ودیو» و «هاشور»


فیلم های کوتاه «من قدیمی هستم» و «چندش» از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران _ دفتر مشهد پنجشنبه 16 مرداد در دومین باکس نمایشی از طریق سرویس های نمایش اینترنتی «ودیو» و «هاشور» به نمایش درمی آیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم های کوتاه من قدیمی هستم به نویسندگی و کارگردانی مشترک عادل تبریزی و ایران انتظام و چندش به نویسندگی و کارگردانی رضا نجاتی به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران _ دفتر مشهد همراه با نمایش اینترنتی دو فیلم کوتاه مانع بسته شدن درب نشوید به کارگردانی یاسمین ریزان و دزدانه ساخته مهران امیری حسینی با عنوان چهار ایده، چهار فیلم روز پنجشنبه شانزدهم مردادماه 1399 در دومین باکس نمایشی از طریق سرویس های نمایش اینترنتی ودیو و هاشور اکران خواهد شد.

 برپایه این گزارش، تعدادی از فیلم های موفق انجمن سینمای جوانان ایران در جشنواره های ملی و بین المللی تا پایان سال به صورت هفتگی از طریق سرویس های نمایش اینترنتی ودیو و هاشور به نمایش درخواهند آمد.

نمایش اینترنتی فیلم های کوتاه با هدف دسترسی آسان تر فیلم سازان جوان به فیلم های کوتاهِ باکیفیت، آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان عام با فیلم کوتاه و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت پلت فرم ها در زمینه انتشار و نمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران اینترنتی «من قدیمی هستم» و «چندش» در «ودیو» و «هاشور»

اکران اینترنتی «من قدیمی هستم» و «چندش» در «ودیو» و «هاشور»