مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 09:302020-08-03بين الملل

فرانسه مشروط شدن کمک کرونا به رعایت حقوق پایه ای در اتحادیه اروپا را خواستار شد


وزیر فرانسه در امور اروپا هشدار داده است، دولت های اتحادیه اروپا که حقوق اولیه و پایه ای مانند برابری و آزادی رسانه ای را تضعیف می کنند، باید با تحریم های مالی و محرومیت از بودجه 750 میلیارد یورویی اروپا برای رهایی از تاثیرات مخرب ویروس کرونا مواجه شوند.

- وزیر فرانسه در امور اروپا هشدار داده است، دولت های اتحادیه اروپا که حقوق اولیه و پایه ای مانند برابری و آزادی رسانه ای را تضعیف می کنند، باید با تحریم های مالی و محرومیت از بودجه 750 میلیارد یورویی اروپا برای رهایی از تاثیرات مخرب ویروس کرونا مواجه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فایننشال تایمز، کلمنت بیون ، وزیر تازه گماشته امور اروپای فرانسه گفته است، دولتش به دنبال سازوکاری قدرتمند از حاکمیت قانون است که دسترسی به میلیاردها یورو کمک جبرانی اتحادیه اروپا را مشروط به احترام به ارزش های پایه ای می گرداند.

بیون به فایننشال تایمز اظهار کرد: نمی توانیم به شهروندان فرانسوی، لهستانی، مجارستانی و اروپایی بگوییم ما می توانیم در اروپا همبستگی مالی داشته باشیم، اما اهمیتی به این ندهیم که چگونه به حقوق اساسی دموکراسی، رسانه آزاد و حقوق برابر احترام گذاشته می شود.

در اجلاس چهار روزه سران اتحادیه اروپا یک بودجه 750 میلیارد یوروریی برای مقابله با تاثیرات همه گیری ویروس کرونا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه مشروط شدن کمک کرونا به رعایت حقوق پایه ای در اتحادیه اروپا را خواستار شد

فرانسه مشروط شدن کمک کرونا به رعایت حقوق پایه ای در اتحادیه اروپا را خواستار شد