مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-03حوادث

سارق «طلاهای گاوصندوق» پسر خانواده بود


پلیس آگاهی تهران از کشف میلیاردی یک فقره سرقت طلا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان از کشف یک فقره سرقت میلیاردی از گاوصندوق و بازگشت اموال مسروقه به مالباخته خبر داد.

  وی ادامه داد: بیست و نهم اردیبهشت یکی از شهروندان با مراجعه به کلانتری 110 شهدا، پلیس را در جریان وقوع سرقت 250 میلیون تومانی از گاوصندوق منزلش قرار داد که با ثبت اظهارات شاکی، پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

به گفته کنجوریان، با ارجاع این پرونده به پلیس آگاهی از شاکی در خصوص موضوع سرقت تحقیق شد که وی اعلام کرد، حدود دو ماه پیش همسرم فوت کرد و پس از فوت وی به انباری ساختمان که محل نگهداری گاوصندوق بود سرکشی نکردم تا اینکه بیست و هفتم اردیبهشت با مراجعه به گاوصندوق متوجه شدم طلا و جواهراتی که ارزش ریالی آنها حدود دو و نیم میلیارد ریال بوده است،  توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

وی ادامه داد: در گام اول تحقیقات کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه، به محل وقوع جرم رفته تا با بررسی و بازدید از محل وقوع جرم اقدام به کشف حقیقت کنند که در بازدید صورت گرفته کارآگاهان متوجه شدند سرقت از گاوصندوق داخلی بوده، در نتیجه فرضیه اینکه توسط افرادی که به محل تردد داشته و به کلید گاوصندوق دسترسی داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق «طلاهای گاوصندوق» پسر خانواده بود

سارق «طلاهای گاوصندوق» پسر خانواده بود