مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-03اجتماعي

برنامه سه ساله برای جمع آوری کلاس های سنگی در خوزستان


معاون فنی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به برنامه سه ساله این اداره کل برای جمع آوری کلاس های سنگی، گفت: در بخش سوسن ایذه چهار کلاس درس ساخته شده به روش صنعتی با مشارکت بنیاد قلم چی در منطقه عشایری مستقر شدند.

- ایسنا/خوزستان معاون فنی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به برنامه سه ساله این اداره کل برای جمع آوری کلاس های سنگی، گفت: در بخش سوسن ایذه چهار کلاس درس ساخته شده به روش صنعتی با مشارکت بنیاد قلم چی در منطقه عشایری مستقر شدند.

امید کلانترهرمزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما در سطح استان بیش از هزار کلاس درس در قالب 372 مدرسه سنگی داریم و با توجه به اهمیت تحصیل دانش آموزان در محیط ایمن، برای سه سال متوالی برنامه ریزی کردیم که این مدارس را جمع آوری کنیم.

در فاز اول 260 پروژه را که شامل بیش از 420 کلاس درس می شود، جمع آوری می کنیم و ابتدا از مدارس عشایری صعب العبور شروع کرده ایم.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی از مدارس عشایری صعب العبور هستند، از روش صنعتی (پیشرفته) برای ساخت مدرسه استفاده می کنیم که تحقق این موضوع نیازمند کمک خیرین مدرسه ساز است.

برای جمع آوری حدود 74 مدرسه با 141 کلاس درس، مشارکت خیرین را جلب کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه سه ساله برای جمع آوری کلاس های سنگی در خوزستان

برنامه سه ساله برای جمع آوری کلاس های سنگی در خوزستان