مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:202020-08-03سياسي

تغییر روسای سازمان هواپیمایی و هما کلید خورد


بر اساس گفته های منابعی در وزارت راه و شهرسازی تغییر رییس سازمان هواپیمایی کشوری کلید خورده است و به احتمال زیاد تورج دهقانی زنگنه مدیرعامل فعلی هما جانشین عابدزاده در سازمان هواپیمایی کشوری خواهد شد.

- یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: برای تغییر رییس سازمان هواپیمایی و مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، احکام برای ابلاغ توسط هیئت وزیران، ارسال شده است.

وی بیان کرد: در این راستا تورج دهقان زنگنه (که مدیرعامل ایران ایر را بر عهده دارد) به جای علی عابدزاده به ریاست سازمان هواپیمایی کشوری منصوب می شود.

وی افزود: از سوی دیگر علیرضا برخور، جانشین اسبق نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، که خلبانی زبردست است، سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پیش از این نیز به دنبال تشکیل دادگاه سانحه ATR یاسوج و قرار اتهام و کیفرخواست در شعبه 13 دادسرای ویژه جرائم کارکنان دولت درباره این سانحه، یک مقام ارشد وزارت راه و شهرسازی به فارس گفته بود که در حال بررسی موضوع تغییر رییس سازمان هواپیمایی هستیم.

پس از وقع سانحه هواپیمای ATR مسیر تهران-یاسوج متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان در روز یک شنبه 29 بهمن 1396 عوامل مختلف و متناقضی درباره علت وقوع این حادثه عنوان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر روسای سازمان هواپیمایی و هما کلید خورد

تغییر روسای سازمان هواپیمایی و هما کلید خورد