مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:102020-08-03سياسي

اقدامات مجلس در جهت محرومیت زدایی/نقاط ضعف شناسایی می شوند


به منظور رفع فقر و محرومیت زدایی در کشور ، نقاط ضعف و گلوگاههایی که مانع محرومیت زدایی شده است شناسایی و آسیب شنایی می شوند.

- یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور رفع فقر و محرومیت زدایی در کشور ، نقاط ضعف و گلوگاههایی که مانع محرومیت زدایی شده است شناسایی و آسیب شنایی می شوند.

شارلی انویه تکیه در گفتگو با خبرنگار مهر به اقدامات مجلس در جهت محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: رویکرد مجلس در خصوص محرومیت زدایی این است که اقدامات و قوانین مورد نیاز برای رفع محرومیت در کشور را در دستور کار خود قرار می دهیم و تقریباً همه نمایندگان رویکردشان در این خصوص مثبت است.

وی با اشاره به اینکه به عنوان نماینده مردم در روز اول سوگند یاد کردیم به تمام تعهداتی که می دهیم پایبند باشیم، گفت: تمام نمایندگان در راستای ولایت مداری پایبند دستورات مقام معظم رهبری هستند و در راستای پیشبرد اهداف نظام و محرومیت زدایی به تمام تعهدات خود عمل می کنند.

این نماینده مجلس افزود: همه نمایندگان با همدلی، اتحاد و همفکری در جهت پیشرفت و رفع فقر و رفاه مردم تلاش می کنیم که امیدواریم بتوانیم گام های مؤثری در مجلس جدید برداریم.

وی در خصوص شناسایی ضعف ها و گلوگاه هایی که تاکنون مانع محرومیت زدایی شده اند گفت: در مرحله اول باید آسیب شناسی کنیم تا ضعف ها و قوانینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات مجلس در جهت محرومیت زدایی/نقاط ضعف شناسایی می شوند

اقدامات مجلس در جهت محرومیت زدایی/نقاط ضعف شناسایی می شوند