مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-03اقتصادي

تسهیلات ارزان قیمت باید در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد


سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری استان کردستان در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان شهرستان دهگلان بر حمایت از سرمایه گذاران واقعی در استان کردستان تاکید و اظهار کرد: - ایسنا/کردستان سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری استان کردستان در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان شهرستان دهگلان بر حمایت از سرمایه گذاران واقعی در استان کردستان تاکید و اظهار کرد: تسهیلات ارزان قیمت باید در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد.

یزدان فلاحی امروز دوشنبه (13 مردادماه) در مراسم تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان شهرستان دهگلان، با اشاره به ضرورت برخورد جدی با بر هم زنندگان امنیت جامعه، گفت: قانون جدید کاهش مجازات حبس مختص جرایم سبک است و با جرایم خشن و افرادی که مرتکب این جرایم می شوند با شدت هرچه تمامتر برخورد می شود .

وی افزود: عملکرد موثر تک تک قضات و کارکنان دادگستری سبب ارتقای اعتماد عمومی در جامعه شده و سبب می شود مردم طعم شیرین عدالت را بچشند.

سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری استان کردستان با اشاره به مشکلات شهرستان دهگلان در خصوص بهره برداری از چاه های غیرمجاز، تاکیدکرد: شهرستان دهگلان دارای سرمایه ارزشمند اراضی ملی و منابع طبیعی است و ضروری است تا در مواقع اجرای حکم با قاطعیت عمل شده و با کسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ارزان قیمت باید در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد

تسهیلات ارزان قیمت باید در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد