مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-03اقتصادي

رشد 55 درصدی مشارکت نیکوکاران اصفهانی در طرح اکرام


نیکوکاران اصفهانی از ابتدای امسال تاکنون 15 میلیارد و 650 میلیون تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 55 درصد رشد داشته است.

- ایسنا/اصفهان نیکوکاران اصفهانی از ابتدای امسال تاکنون 15 میلیارد و 650 میلیون تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 55 درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، اظهار کرد: مردم نیکوکار استان، در سال جاری تاکنون 15 میلیارد و 650 میلیون تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد کمک کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 57 درصد رشد داشته است.

زارع با بیان اینکه در حال حاضر 83 هزار و 797 نیکوکار در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد اصفهان مشارکت دارند، افزود: این نیکوکاران کمک های منظم خود را به 20 هزار و 533 فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد پرداخت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، مدیرکل کمیته امداد اصفهان با بیان اینکه در شرایط اقتصادی کنونی، آسیب بیشتری نسبت به سایر اقشار به جامعه تحت حمایت این نهاد وارد می شود، گفت: کمک موثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 55 درصدی مشارکت نیکوکاران اصفهانی در طرح اکرام

رشد 55 درصدی مشارکت نیکوکاران اصفهانی در طرح اکرام