مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-03اقتصادي

بهره برداری از 1500 میلیارد تومان پروژه در دو استان مرزی


1500 میلیارد تومان در 16 هزار و 500 هکتار از اراضی استان های کرمانشاه و ایلام بابت آبیاری و زه کشی هزینه شده که طی هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید.

- وزیر نیرو گفت: 1500 میلیارد تومان در 16 هزار و 500 هکتار از اراضی استان های کرمانشاه و ایلام بابت آبیاری و زه کشی هزینه شده که طی هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اردکانیان امروز در آیین بهره برداری از 15 پروژه صنعت برق استان تهران در چهاردهمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با اشاره به وجود رودخانه های مرزی و حوضه های آبریز مشترک در 12 استان مرزی کشور اظهار کرد: در پانزدهمین هفته از پویش، مجموعه پروژه بزرگی در عرصه آب و خاک کشور با عنوان طرح های توسعه منابع آب و خاک مرزی افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه برای چگونگی استفاده از این منابع حیاتی با همه کشورهای همسایه معاهدات معتبر بین المللی داریم و مرزنشینان ما شایسته ترین ها برای بهره مندی از این منابع خدادادی هستند، تاکید کرد: استقرار و تثبیت جمعیت در استان های مرزی مستلزم استفاده از این منابع سرشار آب و خاک و اجرای پروژه توسعه منابع آب و خاک مرزی است که هفته آینده با سرمایه گذاری افزون بر 1500 میلیارد تومان 16 هزار و 500 هکتار از اراضی حاصلخیز در استان های کرمانشاه و ایلام به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 1500 میلیارد تومان پروژه در دو استان مرزی

بهره برداری از 1500 میلیارد تومان پروژه در دو استان مرزی