مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-03سياسي

ذره ای در موضوع قطار شهری اهواز عقب نشینی نمی کنیم


در موضوع قطار شهری اهواز، فرصت و تذکرات لازم را به پیمانکار پروژه داده ایم و از مواضع خود عقب نشینی نخواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، موسی شاعری درخصوص آخرین وضعیت پروژه مترو اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در خصوص مترو اهواز باید گفت این نوع قرارداد از ابتدا خوب نبوده و این نوع قرارداد فقط در کرج و اهواز بسته شده که در هر دو جا موفق نبوده است و اینکه کیسون در نوع کار پروژه مترو یا قطار شهری نیز بی تجربه بوده بحث دیگری است.

وی افزود: به آقای انصاری رییس هیات مدیره کیسون گفته شد باید واقع بینانه صحبت کنیم، با توجه به تغییرات فیزیکی که پروژه داشت و در نقاطی خطوط و ایستگاه ها از روی زمین بنا بوده به زیرزمین منتقل شود، مبلغ این تغییرات باید منطقی باشد.

شهردار اهواز گفت: اساس این اختلاف این است که 50 سانتیمتر قطر تونل ها بیشتر شده و شرکت کیسون در قبال این کار اعداد و ارقام نجومی و غیر واقع را طلب می کنند.

وی ادامه داد: یک توافقی در 3 مرداد 97 انجام شده که بنا بر آن قرار شد کیسون کار را از سر بگیرد، اما این اتفاق نیفتاد، در 8 مهرماه 98 جلسه ای با مدیرعامل کیسون و معاون وزیر کشور و استاندار خوزستان برگزار کردیم که کیسون 3 روز فرصت داشت که اعلام کند می خواهد ادامه دهد یا خیر، که آن ها موافقت کردند اما باز هم عملا اتفاقی نیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذره ای در موضوع قطار شهری اهواز عقب نشینی نمی کنیم

ذره ای در موضوع قطار شهری اهواز عقب نشینی نمی کنیم