مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-03اقتصادي

بلوار 22 متری ماموستا هیمن ناحیه منفصل حسن آباد سنندج افتتاح شد


بلوار 22 متری ماموستا هیمن ناحیه منفصل شهری حسن آباد با حضور استاندار کردستان، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت باز آفرینی شهری و جمعی از مدیران افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در مراسم افتتاح بلوار 22 متری ماموستا هیمن ناحیه منفصل شهری حس آباد سنندج رییس اداره باز آفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: اجرای طرح بازآفرینی یکی از سیاست های دولت در راستای ارتقای استانداردهای لازم برای زندگی، حفظ جان و مال شهروندان، آزادسازی معابر، کاهش بار ترافیکی، کاهش آلاینده های زیست محیطی و سلامت شهروندان است.

مصطفی رضایی افزود: برای احداث بلوار ماموستا هیمن روستای حسن آباد 60 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که شامل احداث بلوار یک کیلومتری به عرض 22 متر است.

وی اضافه کرد: 16 میلیارد ریال از این اعتبار از سوی راه و شهرسازی از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی و بقیه از سوی دستگاه های همکار از جمله شهرداری و شرکت گاز برای اصلاح زیرساخت ها هزینه شده است.

رییس اداره بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان یادآور شد: ادامه این طرح به طول 1.

5 کیلومتر دیگر نیز در دستور کار ستاد باز آفرینی شهری استان بوده و اتمام آن نیازمند 80 میلیارد ریال اعتبار است و با توجه به توپوگرافی منطقه و بروز سیلاب در فصل بارش انتظار می رود هرچه زودت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلوار 22 متری ماموستا هیمن ناحیه منفصل حسن آباد سنندج افتتاح شد

بلوار 22 متری ماموستا هیمن ناحیه منفصل حسن آباد سنندج افتتاح شد