مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 07:302020-08-03اقتصادي

عقب ماندگی های آزادراه تبریز- سهند در دو سال اخیر جبران شده است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: عقب ماندگی های آزادراه تبریز_سهند در دو سال اخیر جبران شده است - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: عقب ماندگی های آزادراه تبریز_سهند در دو سال اخیر جبران شده است داوود بهبودی در بازدید از روند تکمیل آزادراه تبریز_سهند، گفت: مجموعه اقدامات و وسعت کاری که در شهر جدید سهند انجام گرفته برایم جالب بود چرا که این امر نتیجه همدلی و تلاش شرکت عمران شهر سهند است.

وی افزود: در شرایط کرونایی و زمانی که همه از نبود اعتبار و وجود رکود حرف می زنند، در بازدید ارزشمندی کهاز شهر جدید سهند داشتیم، این شهر را در قالب کارگاه عمرانی مشاهده کردیم.

وی با اشاره به این که پروژه های عمرانی بزرگ و کوچک استان با سرعت بیشتری در حال انجام هستند، گفت: مجموعه خدمات و رویکرد باغ ویلا که برای شهر سهند تعریف شده، بافت شهری و جمعیتی را متحول کرده و این شهر را به پایگاه گردشگری استان در مسیر کندوان تبدیل خواهد کرد.

بهبودی افزود: چالش های پیش رو هم چون کمبود امکانات و مسائل آموزشی و اجتماعی با بهره برداری از پروژهها و نشستهای مشترک رفع و جذب منابع را سبب خواهد شد.

رضی منش، فرماندار شهرستان اسکو نیز در این دیدار گفت: تعامل سازنده بین شرکت عمران شهر سهند و نهادها و ادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی های آزادراه تبریز- سهند در دو سال اخیر جبران شده است

عقب ماندگی های آزادراه تبریز- سهند در دو سال اخیر جبران شده است