مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-03سياسي

مرمت به سبک کارگرانِ مسجدجامع ورامین


مرمت به سبک کارگرانِ مسجدجامع ورامین اجازه نمی دهد کسی وارد مسجد شود؛ خودشان تاکید دارند اگر خبرنگاری که چه بدتر، اما اگر از مردم بومی ورامینی شاید زمانِ دیگری بتوانی به مسجد وارد شوی، - اجازه نمی دهد کسی وارد مسجد شود؛ خودشان تاکید دارند اگر خبرنگاری که چه بدتر، اما اگر از مردم بومی ورامینی شاید زمانِ دیگری بتوانی به مسجد وارد شوی، اما باز هم قول می دهند بعد از تمام شدن مرمت، با فراخوانی در جلو مسجد اعلام کنند ورود آزاد است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارگران مشغول کارند و هر کدام در بخش های مختلف مسجد ایلخانی ورامین خود را سرگرم کرده اند، در مسجد را قفلی بزرگ زده اند و هر کس که برای دیدن مسجد درخواست می کند، او را به سمت کانکسی هدایت می کنند که می گویند نماینده میراث فرهنگی در آن مستقر است و آن نماینده هم که از ابتدا تکلیفش را با خبرنگاران مشخص کرده و با تُرش رویی دیگر علاقه مندان به این بنای قدیمی را نیز به بیرون هدایت می کند.

هرچند با اصرار فراوان اجازه دیدن اطراف مسجد را از بیرون می دهند، اما هر قدمی که برمی دارید کارگران در حالِ کار هم چشم از شما و قدم های تان برنمی دارند، مبادا از جایی عکس بگیرید.

آجرهای تازه با سیمان هایی که به شکلی نامنظم روی هم قرار گرفته اند، داخل چند طاقِ آهنگ (طاقی که به شکل یک نیم استوانه توخالی است و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت به سبک کارگرانِ مسجدجامع ورامین

مرمت به سبک کارگرانِ مسجدجامع ورامین