مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-03اجتماعي

خسارت سیلاب به محورهای روستایی قلعه گنج


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قلعه گنج گفت: سیلاب عصر دیروز و دیشب به 360 کیلومتر از راه های روستایی در این شهرستان خسارت وارد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قلعه گنج، محمدهادی بهبودی اظهار داشت: بارش شدید باران به ویژه در مناطق کوهستانی بالادست سبب شد تا بیش از 360 کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان دچار خسارت شود .

 رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قلعه گج با اشاره به خسارت سیلاب به 17 دستگاه آبنما در محورهای ارتباطی این شهرستان گفت: در این فصل بارش باران های سیل آسا محورهای ارتباطی این شهرستان را از لحاظ سیلاب تهدید می کند که تقریبا در هر ماه بیش از 6 تا 8 مورد بارندگی را داریم .

وی با بیان اینکه برای بازگشایی و تیغ زنی راه های خسارت دیده دستگاه های راهداری به مناطق خسارت دیده اعزام شده است، افزود:  با اطلاع رسانی ستاد حوادث شهرستان و دهیاری ها در صورت نیاز به تیغ زنی لودر و گریدر برای بازگشایی و تیغ زنی به مناطق مورد درخواست اعزام می شود.

بهبودی خاطرنشان کرد:  کار تیغ زنی راه های روستایی که سیلاب سبب آب بردگی و تخریب بستر این راه ها شده است، انجام می شود که متاسفانه چند روز بعد به دلیل تکرار بارش ها باید مجددا کار تیغ زنی انجام شود که با توجه به کمبود امکانات کار تیغ زنی همه محورها از توان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیلاب به محورهای روستایی قلعه گنج

خسارت سیلاب به محورهای روستایی قلعه گنج