مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-03اقتصادي

برخورد قاطع با مرتکبین جرائم خشن/ضرورت حمایت از سرمایه گذاران


معاون قضایی رییس کل دادگستری کردستان با اشاره به ضرورت برخورد جدی با بر هم زنندگان امنیت جامعه، گفت : قانون جدید کاهش مجازات حبس مختص جرائم سبک است و با جرائم خشن و افرادی که مرتکب این جرایم می شوند با شدت هرچه تمامتر برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، یزدان فلاحی در مراسم تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان شهرستان دهگلان بر حمایت از سرمایه گذاران واقعی در استان کردستان تاکید کرد و اظهار داشت : تسهیلات ارزان قیمت باید در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد.

ضرورت برخورد جدی با بر هم زنندگان امنیت جامعه وی با اشاره به ضرورت برخورد جدی با بر هم زنندگان امنیت جامعه، گفت : قانون جدید کاهش مجازات حبس مختص جرایم سبک است و با جرایم خشن و افرادی که مرتکب این جرایم می شوند با شدت هرچه تمامتر برخورد می شود.

فلاحی اظهار داشت: عملکرد موثر تک تک قضات و کارکنان دادگستری موجب ارتقای اعتماد عمومی در جامعه می شود و این کار به ارتقای حس امنیت و عدالت در جامعه کمک خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات شهرستان دهگلان در خصوص بهره برداری از چاه های غیرمجاز، تاکید کرد: شهرستان دهگلان دارای سرمایه ارزشمند اراضی ملی و منابع طبیعی است و باید در مواقع اجرای حکم با قاطعیت عمل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با مرتکبین جرائم خشن/ضرورت حمایت از سرمایه گذاران

برخورد قاطع با مرتکبین جرائم خشن/ضرورت حمایت از سرمایه گذاران