مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-03حوادث

محیط بان آسیب دیده پارک ملی تندوره از بیمارستان مرخص شد


رییس اداره حفاظت پارک ملی تندوره  گفت: محیط بان آسیب دیده پارک ملی تندوره پس از انجام یک عمل جراحی سخت، از بیمارستان مرخص شد.

- حسین اصلاحی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: چند روز پیش محیط بان عظیم دانشور در حین انجام ماموریت توسط شکارچیان غیرمجاز پارک ملی تندوره مورد ضرب و شتم قرار گرفت و از ناحیه دست و سینه به شدت آسیب دید.

اصلاحی اظهار کرد: شدت جراحات وارده به حدی بود که شرایط درمانی در شهرستان درگز مهیا نبود و طی پیگیری های مدیر کل حفاظت محیط زیست استان این محیط بان به مرکز استان منتقل و شدت جراحات وارده باعث شد که عمل جراحی سختی بر روی دست وی انجام شود.

وی افزود : در حال حاضر حال عمومی بیمار خوب است و شکارچی خاطی که فرد سابقه داری نیز هست، با هوشیاری محیط بان در همان ساعات اولیه شناسایی و در کمترین زمان ممکن با دستور قضایی دادستان شهرستان درگز و همکاری پلیس آگاهی دستگیر شد.

اصلاحی در ادامه تصریح کرد: پارک ملی تندوره به دلیل غنای گونه های جانوری از جمله قوچ و میش اوریال و کل بز همیشه مورد توجه شکارچیان غیر مجاز بوده و متاسفانه این اولین باری نیست که این اتفاقات ناگوار برای محیط بانان رخ می دهد، اما هیچ کدام از این حوادث نمی تواند انگیزه و اراده ما برای صیانت و حفاظت از این منطقه بکر را کم کند بلکه هر بار بیشتر از پیش در قبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط بان آسیب دیده پارک ملی تندوره از بیمارستان مرخص شد

محیط بان آسیب دیده پارک ملی تندوره از بیمارستان مرخص شد