مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 06:402020-08-03سياسي

استاندار هرمزگان: جهاد دانشگاهی کانون خلاقیت و ابتکار و نوآوری است


دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف در استان باید ضمن برقراری تعامل مناسب با مجموعه جهاد دانشگاهی در هرمزگان، از دستاوردهای این نهاد در زمینه های علمی و پژوهشی استفاده کنند.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف در استان باید ضمن برقراری تعامل مناسب با مجموعه جهاد دانشگاهی در هرمزگان، از دستاوردهای این نهاد در زمینه های علمی و پژوهشی استفاده کنند.

فریدون همتی صبح امروز (13 مردادماه) ضمن تبریک 16 مردادماه، چهلمین سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی به کارکنان و فعالان جهاد دانشگاهی در استان هرمزگان، گفت: نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی در سال 59 و با فرمان حضرت امام خمینی(ره) تأسیس شد که تشکیل این نهاد نشان دهنده توجه ویژه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران به کار علمی و تدبیر در این عرصه است.

وی افزود: جهاد دانشگاهی با فعالیت های مناسب خود زمینه مناسبی را برای ترویج و نهادینه سازی ارزش های اسلامی و انقلابی در دانشگاه ها فراهم کرد که این فعالیت ارزنده قابل تقدیر است.

استاندار هرمزگان با اشاره به فعالیت های جهاد دانشگاهی در زمینه توسعه علم و دانش، بیان کرد: دستاوردهای علمی جهاد دانشگاهی برای کشور چشمگیر و کم نظیر بوده و متخصصان متعهد و مؤمن فعال در این نهاد توانسته اند پیچیده ترین فعالیت های علمی را انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار هرمزگان: جهاد دانشگاهی کانون خلاقیت و ابتکار و نوآوری است

استاندار هرمزگان: جهاد دانشگاهی کانون خلاقیت و ابتکار و نوآوری است