مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-03اقتصادي

موقوفه خواری در کمین موقوفات فاقد سند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با تاکید بر ضرورت صدور سند برای موقوفات یزد گفت: موقوفه خواری در کمین موقوفات فاقد سند است.

- حجت الاسلام حسین زارع زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه اغلب موقوفه خواری هایی که تاکنون در استان یزد رخ داده، مربوط به موقوفات فاقد سند بوده است، اظهار داشت: به همت کارشناسان حقوقی و ثبتی مجموعه اوقاف، در چهارماهه نخست امسال سند مالکیت 282 موقوفه استان یزد به مساحت یک میلیون و 210 هزار متر مربع اخذ شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد بیان کرد: ارزش موقوفات سند دار شده در این مدت، 362 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با بیان اینکه پارسال نیز 803 سند مالکیت به نام موقوفات استان یزد صادر شد، عنوان کرد: در مجموع مساحت این موقوفات دو میلیون و 18 هزار مترمربع و ارزش آنها 400 میلیارد تومان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد به ضرورت تثبیت و اخذ سند مالکیت برای موقوفات اشاره و تصریح کرد: هدف از اخذ سند مالکیت برای موقوفات تعیین حدود دقیق موقوفات، صیانت از حقوق واقفان و اجرای امینانه نیات آن ها است.

زارع زاده با اشاره به اینکه موقوفات استان یزد ظرفیت و پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری دارد، یادآور شد: ورود سرمایه گذار به حوزه وقف و موقوفات نه تنها موجب احیای موقوفات راکد می شود، بلکه افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقوفه خواری در کمین موقوفات فاقد سند

موقوفه خواری در کمین موقوفات فاقد سند