مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-03ورزشي

حضور در لیگ برتر کشتی هیچ ثمره ای برای اصفهان ندارد


کشتی گیر شاخص که برای لیگ برتر مناسب باشد به تعداد کافی نداریم تا بتوانیم تیم داری کنیم و این که روی کشتی گیران غیربومی سرمایه گذاری کنیم، - مصطفی میرزایی امروز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص تیم داری در لیگ برتر کشتی اظهار داشت: هیأت کشتی استان اصفهان شورای سیاست گذاری دارد و تصمیمات کلان آن جا گرفته می شود.

رییس هیأت کشتی استان اصفهان افزود: در شورا تصمیم گیری شد که هزینه حضور در لیگ برتر در رده های پایه انجام گیرد تا بتوانیم در آینده کشتی گیران خوبی در اصفهان داشته باشیم؛ از همین رو برای حضور در لیگ های پایه اعلام آمادگی کرده ایم تا آینده نگری برای کشتی استان اصفهان داشته باشیم.

وی با بیان این که حضور در لیگ برتر کشتی هیچ ثمره ای برای کشتی اصفهان ندارد، گفت: کشتی گیر شاخص که برای لیگ برتر مناسب باشد به تعداد کافی نداریم تا بتوانیم تیم داری کنیم و این که روی کشتی گیران غیربومی سرمایه گذاری کنیم، ثمره ای برای کشتی اصفهان ندارد.

میرزایی ادامه داد: کشتی گیران شاخص باید در لیگ برتر شرکت کنند، چند کشتی گیر شاخص اصفهانی در رشته فرنگی و آزاد داشتیم که با تیم هایی در استان های دیگر قرارداد بستند تا از نظر مالی تأمین شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در لیگ برتر کشتی هیچ ثمره ای برای اصفهان ندارد

حضور در لیگ برتر کشتی هیچ ثمره ای برای اصفهان ندارد