مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 05:152020-08-03سياسي

ترویج و توسعه فعالیت های فرهنگی در مناطق محروم ایلام


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام از ترویج و توسعه فعالیت های فرهنگی در مناطق محروم ایلام از جمله شهرستان های ملکشاهی و هلیلان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد فتاحی صبح امروز در جلسه کارگروه تبلیغی استان از فعالیت های فرهنگی و تبلیغی به صورت ویژه در دو شهرستان هلیلان و ملکشاهی خبر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به منظور حمایت از مناطق محروم و ترویج فعالیت های فرهنگی با مشارکت بنیاد علوی در دو شهرستان ملکشاهی و هلیلان فعالیت های فرهنگی مضاعفی را انجام خواهد داد.

وی تصریح کرد: در این راستا در مرحله اول تعداد 10 نفر از روحانیون پرتلاش و جهادی در قالب طرح استقرار جذب و در مناطق روستایی این شهرستان ها مستقر خواهند شد.

فتاحی اظهار کرد: علاوه بر انجام فعالیت های فرهنگی و مذهبی توسط روحانیون، پیگیری مسائل و مشکلات منطقه، مشارکت در طرح های اقتصادی و جهادی شناسایی استعدادها و فعال کردن گروه های جهادی در سطح شهرستان و روستا به منظور شتاب گرفتن طرح های عمرانی اقتصادی و کشاورزی در منطقه انجام خواهد شد.

وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در حال حاضر در 62 روستا اقدام به استقرار روحانیون مستقر کرده که با مشارکت بنیاد علوی 10 نفر به این مجموعه اضافه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج و توسعه فعالیت های فرهنگی در مناطق محروم ایلام

ترویج و توسعه فعالیت های فرهنگی در مناطق محروم ایلام