مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 05:102020-08-03اقتصادي

گردشگری بال نجات مشگین شهر از رکود


مشگین شهر_ نماینده مردم مشگین شهر گفت: ظرفیت های گردشگری و وجود آثار تاریخی بال هایی هستند که می تواند مشگین شهر را از مشکلات اقتصادی برهاند لذا این امر نیازمند توجه خاص مسئولین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود عباس زاده مشگینی صبح دوشنبه در بازدید از پروژه های گردشگری و بررسی مشکلات موجود در این حوزه عنوان کرد: بزرگترین مزیت مشگین شهر در حوزه صنعت گردشگری است که آن را نمی توان از اقتصاد جدا دانست، لذا در تعیین محل احداث پروژه های گردشگری و توریستی باید نهایت دقت به عمل آید تا بتوان نهایت استفاده معقول را از این پروژه ها در جهت سامان دادن به اقتصاد منطقه انجام داد.

وی افزود: با توجه به اینکه ظرفیت های خاص و منحصر به فردی در روستاهای مشگین شهر در حوزه گردشگری وجود دارد ضرورت دارد تا این زیبایی ها با تجربه و حمایت سرمایه گذار تلفیق شود و شاهد رشد اقتصادی در بخش روستاها نیز باشیم و این مهم نیازمند جذب سرمایه گذار توسط دستگاه های مرتبط با این مسئله است و در این خصوص تلاش های خود را انجام خواهم داد.

نماینده مردم مشگین شهر با اشاره به ضرورت تأمین زیر ساخت های لازم برای احداث پروژه های گردشگری تصریح کرد: شهرستان مشگین شهر به صورت بالقوه دارای ظرفیت های بسیاری در حوزه گردشگری است و تبدیل این وضعیت به بالفعل نیازمند مشارکت و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری بال نجات مشگین شهر از رکود

گردشگری بال نجات مشگین شهر از رکود