مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 05:102020-08-03اقتصادي

گندزدایی روزانه معابر شهری ملایر با 15000 لیتر محلول ضدعفونی کننده


شهردار ملایر با بیان اینکه در راستای مقابله با کروناویروس از ابتدای شروع پیک دوم آن اقدامات گسترده ای در حوزه شهری انجام داده ایم، گفت: به همین منظور حوزه معاونت خدمات شهری برای گندزدایی و ضدعفونی مراکز شهری برنامه ریزی و اقدامات گسترده ای انجام داده است.

- ایسنا/همدان شهردار ملایر با بیان اینکه در راستای مقابله با کروناویروس از ابتدای شروع پیک دوم آن اقدامات گسترده ای در حوزه شهری انجام داده ایم، گفت: به همین منظور حوزه معاونت خدمات شهری برای گندزدایی و ضدعفونی مراکز شهری برنامه ریزی و اقدامات گسترده ای انجام داده است.

حسین بابایی در گفت وگو با ایسنا، افزود: عمده این اقدامات ضدعفونی و گندزدایی با خودروی تانکر با ظرفیت 15 هزار لیتر مجهز به دستگاه مه پاش بوده که هر روز با 15 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده، خیابان ها و بلوارهای شهر از قبیل مبادی ورودی و خروجی شهر، دور پارک شهید چمران، خیابان های شهدا، شهید مصطفی خمینی، شهید وفایی، فخریه، سعدی و بلوارهای سیفیه، قائم مقام، نبوت، مبل منبت شهید مطهری، حاج محمد ملایری، حاج طوسی و جانبازان گند چزدایی می کند.

وی از ضدعفونی و گندزدایی با دو دستگاه خودروی نیسان مجهز به واتر جت خبر داد و اظهار کرد: هر کدام از این خودروها در دو شیفت و در هر شیفت 1000 لیتر محلول ضدعفونی کننده در مجموع 40


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گندزدایی روزانه معابر شهری ملایر با 15000 لیتر محلول ضدعفونی کننده

گندزدایی روزانه معابر شهری ملایر با 15000 لیتر محلول ضدعفونی کننده