مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 04:402020-08-03اقتصادي

رشد حوادثی در مازندران که در سایه کرونا گم می شود


بر اساس آمار سازمان پزشکی قانونی مازندران طی سه ماه امسال، 32 نفر در حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 28 درصد افزایش داشت، - رشد صعودی که به نظر می رسد در سایه حواشی مربوط به کرونا در مازندران، گم شده است.

حوادث ناشی از کار پس از حوادث رانندگی دومین علت مرگ در کشورمان است و علاوه بر آن معلولیت ها و مصدومیت های ناشی از آن خسارت های بسیاری بر منابع انسانی و فنی و اقتصادی کشور وارد می کند و این در حالی است که این حوادث خود به خود اتفاق نمی افتد بلکه قابل شناخت، علت یابی و پیشگیری است.

بر اساس آمار سازمان پزشک قانونی مازندران بیشترین آمار تلفات حوادث کار در شهرستان های بابل با 6، نور با 5 و آمل با 4 مورد فوتی و شهرستان های ساری، بابلسر، محمودآباد، عباس آباد و میاندورود هر کدام با یک مورد ثبت شده است.

همچنین بر اساس این گزارش طی سه ماه امسال، این تلفات در خرداد با 13، اردیبهشت 12 و فروردین با 7 فوتی گزارش شده است که از این تعداد ذکر شده 24 نفر متاهل و مابقی مجرد بوده اند.

همچنین 2 نفر از فوت شدگان ناشی از حوادث کار دارای ملیت غیر ایرانی هستند.

از سوی دیگر، توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که، سنین 41 تا 50 سال با 9 مورد دارای بیشترین فوتی و بیش از 61 سال با 3 فوتی کمترین آمار را داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد حوادثی در مازندران که در سایه کرونا گم می شود

رشد حوادثی در مازندران که در سایه کرونا گم می شود