مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 04:152020-08-03سياسي

تکوین اکوسیستم نوآوری در استان یزد با جلب مشارکت های بخش خصوصی


رییس پارک علم و فناوری یزد با تاکید بر این که تحقق اکوسیستم نوآوری در استان نیازمند جلب مشارکت های بخش خصوصی است، از اجرای طرح «60 شرکت، 60 پروژه» در همین راستا خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس پارک علم و فناوری یزد با تاکید بر این که تحقق اکوسیستم نوآوری در استان نیازمند جلب مشارکت های بخش خصوصی است، از اجرای طرح 60 شرکت، 60 پروژه در همین راستا خبر داد.

محمد مهدی لطفی در گفت وگوی تفصیلی با خبرنگار ایسنا با اشاره به گسترش اکوسیستم نوآوری استان، اظهار کرد: این گسترش به حدی بوده که امروز توسعه آن به تنهایی از عهده ی مجموعه ای مانند پارک علم و فناوری استان که با وجود نیروی انسانی محدود نزدیک به 30 نفر، دارای وظایف گسترده ای است، برنمی آید.

وی با بیان این که یزد به عنوان یک شهر علم و فناوری و یک شهر آموزش عالی شناخته می شود که بیشترین سرانه افراد تحصیل کرده در کشور را به خود اختصاص داده و در عین حال نرخ بیکاری بالایی در این بخش دارد، افزود: قطعاً با این اوصاف، پارک علم و فناوری استان باید در آینده نقش اساسی تری را ایفا کند که در این مسیر به مشارکت جدی بخش خصوصی نیازمند خواهد بود.

لطفی در ادامه، مجموعه اکوسیستم نوآوری را شامل شبکه ای از ارتباطات بین سازمان ها، نهادها و عناصر در راستای توسعه نوآوری تعریف و تصریح کرد: این نهادها را می توان در پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکوین اکوسیستم نوآوری در استان یزد با جلب مشارکت های بخش خصوصی

تکوین اکوسیستم نوآوری در استان یزد با جلب مشارکت های بخش خصوصی