مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 04:002020-08-03ورزشي

ساخت دومین زمین مینی گلف استاندارد استان قم


در حال پیگیری برای ساخت زمین ورزشی جوادالائمه هستیم و تاکنون با رایزنی های مناسب زمین این مجموعه در اختیار ما قرار گرفته است.

- ایسنا/قم رییس کمیته مینی گلف استان قم گفت: در حال پیگیری برای ساخت زمین ورزشی جوادالائمه هستیم و تاکنون با رایزنی های مناسب زمین این مجموعه در اختیار ما قرار گرفته است.

مجید کربلایی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: همانند سال های گذشته در ابتدای سال 99 برنامه ریزی مناسبی جهت انجام فعالیت های ورزشی اعم از برگزاری مسابقات، کارگاه ها و کلاس های آموزشی انجام شده است اما با وجود بیماری کوید 19 انجام فعالیت ها محدود تر و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی پیگیری می شوند.

وی افزود: در تلاش هستیم که با تهیه ملزومات لازم هر چه سریع تر لیگ مینی گلف استان را در بخش بانوان و آقایان شروع کنیم ولی محدودیت فضای زمین حیدریان امکان برگزاری مسابقات گسترده را به ما نمی دهد.

رییس کمیته مینی گلف استان قم با اشاره به فعالیت های این کمیته پس از برداشته شدن محدودیت ها گفت: در مدت زمان کوتاه پس از برداشته شدن محدودیت های ورزشی در استان قم برگزاری کارگاه های آموزشی را آغاز کردیم و تاکنون 3 کارگاه آموزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی در بخش های مختلف برگزار کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دومین زمین مینی گلف استاندارد استان قم

ساخت دومین زمین مینی گلف استاندارد استان قم