مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 03:152020-08-02فرهنگي

چالش های «سمفا» پس از عبور از بحران کرونا/ سینما نباید تعطیل شود


امیرهوشنگ پاسبانیان مدیر سینما «بهمن» تأکید کرد که ساز و کار «سمفا» مخاطبان و سینماداران را سردرگم کرده است و با عبور از بحران کرونا و بازگشت به شرایط عادی مشکلات این سامانه بیشتر می شود.

- امیرهوشنگ پاسبانیان مدیر سینما بهمن تأکید کرد که ساز و کار سمفا مخاطبان و سینماداران را سردرگم کرده است و با عبور از بحران کرونا و بازگشت به شرایط عادی مشکلات این سامانه بیشتر می شود.

امیر پاسبانیان مدیر سینما بهمن تهران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت استقبال مخاطبان از اکران فیلم ها در سالن های سینما گفت: هفته های اول بازگشایی سینماها، فروش خوبی داشتیم اما متأسفانه هرچه زمان گذشت و با افزایش تعداد قربانیان کرونا، مجدد با افت فروش مواجه شدیم از سوی دیگر فیلم های قوی هم دیگر اکران نشد.

در حال حاضر تمام سینمای ایران تنها با 2 فیلم اداره می شود، سینمایی که 10 سالن دارد با همین 2 فیلم می چرخد سینمای مجاورش هم دقیقاً همین 2 فیلم را به نمایش می گذارد! در واقع در حال حاضر تنوع اکران نداریم و این روی افت فروش تأثیر گذاشته است.

در گذشته 5، 6 فیلم اکران می شد و سرریز سالن های بزرگ، ظرفیت سالن های سینماهای دیگر را پر می کرد ولی حالا حتی ظرفیت پردیس های بزرگ هم تکمیل نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های «سمفا» پس از عبور از بحران کرونا/ سینما نباید تعطیل شود

چالش های «سمفا» پس از عبور از بحران کرونا/ سینما نباید تعطیل شود