مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 23:002020-08-02بين الملل

مقام آمریکایی داروی «هیدروکسی کلروکین» برای درمان کرونا را رد کرد


یک مقام ارشد درمانی در «کارگروه مقابله با کرونا» دولت آمریکا روز یکشنبه تأیید کرد که هیچگونه شواهدی دال بر فایده مندی داروی هیدروکسی کلروکین در درمان بیماری کووید -19 وجود ندارد.

- یک مقام ارشد درمانی در کارگروه مقابله با کرونا دولت آمریکا روز یکشنبه تأیید کرد که هیچگونه شواهدی دال بر فایده مندی داروی هیدروکسی کلروکین در درمان بیماری کووید -19 وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، یک مقام ارشد درمانی در تیم مقابله با بیماری همه گیر کرونا در کاخ سفید روز یکشنبه تأیید کرد که به رغم بازارگرمی های دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا از داروی ضد مالاریای هیدروکسی کلروکین در درمان بیماری کووید -19، هیچگونه شواهدی دال بر فایده مندی این دارو وجود ندارد.

برت ژیرو این مقام ارشد در گفتگو با شبکه ان بی سی اعلام کرد که وی نمی تواند از مصرف هیدروکسی کلروکین به عنوان دارویی مؤثر برای درمان کووید -19 حمایت کند؛ زیرا آزمایشها هیچگونه نشانه ای از تأثیر این دارو را نشان نمی دهد .

ژیرو در ادامه افزود که لازم است از بحث در مورد این دارو فاصله بگیریم و در مورد آنچه که لازم است صحبت کنیم .

ژیرو این نکته را خاطرنشان کرد که داروی هیدروکسی کلروکین، که آزمایش آن از سوی سازمان بهداشت جهانی متوقف شده است، به ندرت برای بیماران مبتلا به کوو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام آمریکایی داروی «هیدروکسی کلروکین» برای درمان کرونا را رد کرد

مقام آمریکایی داروی «هیدروکسی کلروکین» برای درمان کرونا را رد کرد