مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 20:452020-08-02فرهنگي

سومین هفته فیلم ایران در ژاپن برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی اعلام کرد: این هفته فیلم از سوی رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن و با همکاری بنیاد سینمایی فارابی، - سومین هفته فیلم ایران در ژاپن با نمایش 7 فیلم از سینمای ایران با زیرنویس ژاپنی برپا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی اعلام کرد: این هفته فیلم از سوی رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن و با همکاری بنیاد سینمایی فارابی، شهرداری میناتوی توکیو، یونی فیلم ژاپن، فدراسیون تولید کنندگان سینمای ژاپن، اداره کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی روزهای دوشنبه 20(10 آگوست) تا چهارشنبه 22 مرداد (12 آگوست) در شهر توکیو برگزار می شود.

در این دوره از جشنواره 7 فیلم سینمایی ایرانی با زیرنویس ژاپنی روی پرده می رود.

فیلم های مادری، آذر، طعم شیرین خیال، حوض نقاشی و خیلی دور خیلی نزدیک در این برنامه بر اساس جدول اکران به نمایش در خواهد آمد.

همچنین با توجه به اجرای برنامه در آستانه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس نیز دو فیلم ویلایی ها و مستند 18 درصد در خصوص جانباز شیمیایی ایرانی در این دوره به نمایش در می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین هفته فیلم ایران در ژاپن برگزار می شود

سومین هفته فیلم ایران در ژاپن برگزار می شود