مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 20:052020-08-02اقتصادي

70 درصد منابع طبیعی و جنگل های گلستان ثبت سند می شوند


در راستای ممانعت از تجاوز به منابع طبیعی و جنگل ها تا پایان سال جاری 70 درصد منابع طبیعی و جنگل های استان ثبت سند خواهند شد و این اقدام در سطح کشور کم سابقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، هادی حق شناس در  آیین امضا و آغاز متمرکز عملیات اجرایی طرح صدور سند املاک بنیاد علوی در 600 روستا و 17 شهر استان ضمن تقدیر از همکاری بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و ثبت اسناد استان با بیان اینکه سنددار شدن املاک مردم موجب کاهش بروز اختلاف و نزاع می شود، اظهار کرد: یکی از مبانی اصلی توسعه  سنددار بودن دارایی هاست و سنددار شدن املاک مردم موجب کاهش بروز اختلاف، نزاع و پرونده های قضایی م شود.

وی تصریح کرد: یکی از ریشه های توسعه آن است که مردم بتوانند با سند با هم صحبت کنند و این سند می توانند زمینه بروز اختلافات را کاهش دهد.

حق شناس افزود: اسناد می تواند زمینه دریافت تسهیلات بانکی را فراهم کنند و مردم می توانند به درستی از ظرفیت دارایی های خود استفاده کنند.

* میزان ثبت اسناد در گلستان 20 درصد بالاتر از میانگین کشور است استاندار گلستان یادآور شد: این اسناد می توانند زمینه شکل گیری بنگاه های کشاورزی اقتصادی را در روستاها فراهم آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد منابع طبیعی و جنگل های گلستان ثبت سند می شوند

70 درصد منابع طبیعی و جنگل های گلستان ثبت سند می شوند