مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 16:352020-08-02اجتماعي

چرام شهری در معرض آلودگی های زیست محیطی/جوی همان جوی و نی همان نی


چرام دارای محیط زیست بسیار زیبا و منحصربه فردی است که به همان نسبت نیز می تواند شکننده باشد، جمع آوری غیر اصولی فاضلاب می تواند خسارت جبران ناپذیری به محیط زیست شهرستان وارد کند.

- خبرگزاری فارس؛نسرین هاشمی-مقوله سلامت، مقوله مهم و ارزشمندی است که هم در زمینه فیزیولوژیکی و جسمانی و هم اجتماعی و فرهنگی مطرح می شود و در این بین یکی از مخاطراتی که جامعه امروز را تهدید می کند، بحث زباله ها و فاضلاب است.

توجه به مسائل بهداشتی افراد که با زندگی روزمره آنان سر و کار دارد از جمله مسائلی است که اگر در آن سهل انگاری شود چه بسا شاهد بیماری های جبران ناپذیر در خانواده ها باشیم و با این حال سهل انگاری می تواند به عنوان یک معضل اساسی باشد.

عدم جمع آوری صحیح و به موقع زباله و لای روبی سیل بندها و کانال ها در بسیاری از شهرها، منجر به ایجاد حالت غیربهداشتی و شیوع بسیاری از بیماری ها و نیز ابتلای تعداد زیادی از مردم به این بیماری ها می شود.

*چرام، شهری در معرض آلودگی های زیست محیطی چرام دارای محیط زیست بسیار زیبا و منحصربه فردی است که به همان نسبت نیز می تواند شکننده باشد، جمع آوری غیر اصولی فاضلاب می تواند خسارت جبران ناپذیری به محیط زیست شهرستان وارد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرام شهری در معرض آلودگی های زیست محیطی/جوی همان جوی و نی همان نی

چرام شهری در معرض آلودگی های زیست محیطی/جوی همان جوی و نی همان نی