مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 12:452020-08-02پزشكي

وضعیت 4 شهرستان گیلان قرمز است/ ضرورت جدی گرفتن هشدارها


سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به وضعیت قرمز در چهار شهرستان، گفت: شهروندان هشدارهای درباره کرونا را جدی بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر آبتین حیدر زاده عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کووید 19 در گیلان، اظهار کرد: وضعیت بیماری کرونا در استان گیلان پایدار و فعال است.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند، افزود: استان گیلان در وضعیت هشدار بیماری کرونا قرار دارد.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از قرمز شدن وضعیت چهار شهرستان گیلان در پی شیوع کرونا خبر داد و گفت: شهرستان های رشت، آستارا، رودبار و لنگرود در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارند.

حیدر زاده بر ضرورت رعایت فاصله گذاری فیزیکی و شستن مداوم دست ها تأکید کرد و افزود: مردم به جدیت باید از تجمع، برگزاری مراسم های عزا و عروسی، مراسم طولانی مدتی که افراد بدون ماسک حضور پیدا خواهند کرد خودداری کنند.

وی همچنین به مراجعه به سامانه های از پیش طراحی شده وزارت بهداشت به منظور پایش بیماران کرونایی تأکید کرد و گفت: کسانی که تمایل به تست کرونا دارند باید یا با سامانه 4030 تماس بگیرند و یا برای خود اظهاری وضعیتشان به تارنمایی salamat.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت 4 شهرستان گیلان قرمز است/ ضرورت جدی گرفتن هشدارها

وضعیت 4 شهرستان گیلان قرمز است/ ضرورت جدی گرفتن هشدارها