مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 12:002020-08-02سياسي

آیت الله جنتی: در سال 88 بدترین نقشه ها توسط دشمن طراحی شد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: خیال دشمن راحت بود که این فتنه ی حساب شده و طراحی شده، نظام اسلامی را سرنگون می کند.

اما در یک حرکت آرام مردمی و بدون فعالیت نظامی و تنها با حضور مؤثر و شکننده مردم در 9 دی 88 آن فتنه پیچیده، - با آن نقشه های حساب شده که سال ها توسط دشمنان طراحی شده بود، در عرض چند ساعت و چند روز با راهپیمایی های سراسری مردم خاموش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دیدار با کارکنان این نهاد گفت: در 40 سال گذشته این شورا خدمات بسیار ارزنده ای داشته و با روحیه انقلابی کارهای منحصر به فرد و بزرگی را انجام داده است.

آیت الله احمد جنتی، نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صبح امروز یکشنبه 12 مردادماه 1399 در دیدار با اعضاء و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور که به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس این نهاد به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد با تبریک اعیاد شریف غدیر و قربان و تبریک چهلمین سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در 40 سال گذشته این شورا خدمات بسیار ارزنده ای داشته و با روحیه انقلابی کارهای منحصر به فرد و بزرگی را انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جنتی: در سال 88 بدترین نقشه ها توسط دشمن طراحی شد

آیت الله جنتی: در سال 88 بدترین نقشه ها توسط دشمن طراحی شد