مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-02بين الملل

افشاگری تازه از جوخه مرگ انگلیس در افغانستان


بر اساس اسناد افشا شده دادگاهی در انگلیس مشخص شد که جوخه مرگ از سرویس هوایی ویژه این کشور در کشتار شبانه غیرنظامیان در افغانستان دست داشته است.

- بر اساس اسناد افشا شده دادگاهی در انگلیس مشخص شد که جوخه مرگ از سرویس هوایی ویژه این کشور در کشتار شبانه غیرنظامیان در افغانستان دست داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، این اسناد پیشتر از سوی دولت لندن در اختیار دادگاه عالی انگلیس قرار نگرفته بود و همین مساله باعث شد تا یکی از قضات خواستار توضیح از سوی بن والاس، وزیر دفاع انگلیس در این باره شود.

این اسناد نشان دهنده یکی از مهمترین رویدادهایی است که در آن تیمی از نیروهای سرویس هوایی ویژه انگلیس در آن دست داشته؛ 16 فوریه 2016 یکی از یگان های بی نام و نشان سرویس هوایی ویژه این کشور با هلیکوپتر چینوک به روستای گوهرجین در هلمند افغانستان وارد می شود.

آنها به دنبال مردی جوان به نام صدام بودند که عضو یک گروه دشمن بوده و بمب های کنار جاده ای کار می گذاشت.

این نیروها با اسلحه های خود به خانه این مرد یورش می برند و اعضای خانواده شامل سیف الله 19 ساله برادر وی را در شب از خانه خارج می کنند.

دست های زنان و کودکان را می بندند، روی سرهایشان پارچه سیاه می کشند و آنها را در گوشه ای از خانه محبوس می کنند؛ چند دقیقه بعد صدای شلیک گلول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری تازه از جوخه مرگ انگلیس در افغانستان

افشاگری تازه از جوخه مرگ انگلیس در افغانستان