مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 10:402020-08-02حوادث

تشریح جزییاتی درباره قتل آرش کسروی از سوی رییس کل داگستری کرمان


رییس کل داگستری استان کرمان در تشریح ابعاد جدیدی از پرونده قتل آرش کسروی و دو تن دیگر از همراهان وی، گفت: دو متهم به مداخله در قتل اخیر و همکاری برای اختفای اجساد، - شناسایی شده و در بازداشت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، یدالله موحد در تشریح این خبر افزود: متعاقب اطلاع پلیس و کشف اجساد سه نفر در شهر ماهان درتاریخ سوم مردادماه سال 99 و انجام بررسی های اولیه، اجساد یک زن (فرحناز رفیعی) و یک مرد (آرش کسروی) در صندوق عقب خودروی سواری زانتیا مشاهده و جسد فرد سوم با هویت محمدجواد گنجعلیخانی حاکمی در آلاچیق شیشه ای واقع در این باغ و جدا از دو جسد دیگر یافت شد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت فوق العاده موضوع و ضرورت کشف واقع، تیم ویژه پلیس جنایی آگاهی کرمان با مدیریت بازپرس ویژه رسیدگی به جرم قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان و مشارکت پزشک متخصص پزشکی قانونی تشکیل و پس از بررسی و مطالعه دقیق صحنه و جمع آوری دلائل و مدارک، و تحقیق شبانه روزی از مظنونان و مطلعین موفق شدند در کوتاه ترین زمان ممکن ابعاد مختلف این جنایت هولناک را کشف کنند.

رییس کل داگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: براساس بررسی های تیم های تخصصی آگاهی و قضایی و مطابق با نظریه پزشکی قانونی، اجساد کشف شده در صندوق عقب خودرو 72 ساعت قبل از کشف، در مکان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییاتی درباره قتل آرش کسروی از سوی رییس کل داگستری کرمان

تشریح جزییاتی درباره قتل آرش کسروی از سوی رییس کل داگستری کرمان