مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-02اقتصادي

آغاز طرح «کتاب عروسک ها» در کانون


عروسک دوتوک، دست ساز سنتی زنان خراسان جنوبی تازه ترین تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با عنوان کتاب عروسک در یک بسته ارائه می شود.

- عروسک دوتوک، دست ساز سنتی زنان خراسان جنوبی تازه ترین تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با عنوان کتاب عروسک در یک بسته ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، کتاب عروسک قرار است از این پس با همکاری مشترک دو اداره کل نظارت بر انتشارات و سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای کانون در سبد خرید کالاهای فرهنگی خانواده های ایرانی قرار بگیرد و از این راه از سازندگان عروسک های سنتی ایران به عنوان حافظان این هنر ارزشمند بومی حمایت شود.

در این زمینه مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون توضیح داد که کار چاپ کتابی با عنوان دوتوک، عروسک کوچک بلوچی در کانون در مراحل پایانی قرار گرفته است اما ساخت عروسک به دلیل مشکل شیوع کرونا و اهمیت رعایت مسائل بهداشتی کمی با وقفه روبه رو شد اما امیدواریم به زودی این عروسک ها هم آماده شود و در داخل این بسته قرار بگیرد.

روح الله کاظمی زاده از انتشار یک کتاب دیگر با عنوان یک تجربه زیبای عروسکی خبر داد و گفت: احتمال دارد این کتاب را نیز در همان بسته و در کنار عروسک دوتوک ارائه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح «کتاب عروسک ها» در کانون

آغاز طرح «کتاب عروسک ها» در کانون