مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 09:302020-08-02سياسي

جامعه ایمانی مشعر در خصوص برنامه هیئات مذهبی بیانیه داد


در آستانه ماه محرم، جامعه ایمانی مشعر بیانیه ای را که جمع بندی جلسات با اجتماع هیأت های  حسینی است منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در آستانه ماه محرم، جامعه ایمانی مشعر بیانیه ای را که جمع بندی جلسات با اجتماع هیأت های حسینی است منتشر کرد؛ بیانیه به شرح زیر است؛ باسم رب الحسین(ع) در این دوران که عده ای به تقابل علم و دین چشم طمع دوخته بودند، جامعه دینی ما با هدایت و راه بری فقیهی فرزانه، از خود چنان فرهیختگی عقلانیتی به خرج داد که چشم طمع دشمن را کور کرد.

تعامل سازنده و پشتیبانی بی نظیر جامعه دینی و بزرگان دین از مجاهدت های پزشکان و پرستاران، تصویر ماندگاری از عقلانیت شیعی و پیوند علم و دین را برای تاریخ برجای گذاشت.

خادمان هیأت، خادمان مردم و مدافعان سلامت اند، از ابتدای کرونا هیئات به میدان آمدند و دوشادوش مجاهدان سلامت و کادر درمان از هیچ خدمتی فروگذار نکردند تا جایی که شهدایی را هم در این راه تقدیم نمودند.

هیأت ها مردانه پای کار خدمت به مردم بودند و در میان مردم تا آخر ایستاده اند و هم چنان رسالت حفاظت از جان و سلامت مردم را بر دوش خود می بینند و این نبرد را تمام شده نمی بینند.

چه بسا اگر از زحمات خادمان حوزه سلامت، پشتیبانی لازم می شد و آن سخت گیری ابتدای امر با دقت و ظرافت استمرار می یافت و اماکن غیرضروری مانند مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه ایمانی مشعر در خصوص برنامه هیئات مذهبی بیانیه داد

جامعه ایمانی مشعر در خصوص برنامه هیئات مذهبی بیانیه داد